Köszönjük, hogy megtisztel minket bizalmával és engedje meg, hogy megkönnyítsük a vásárlást az alábbi információkkal (bővebben az Általános Szerződési Feltételekben tájékozódhat):

 

A megrendelés folyamata


Örömünkre szolgál, hogy megtalálta nálunk amit keresett. A termék részletes adatlapján állítsa be a mennyiséget a „Kosárba tesz” felirat mellett található +/- jelek segítségével, majd a „Kosárba tesz” gomb segítségével kezdeményezheti a vásárlást. A Kosár tartalma a bal oldalon felül látható, részletesen a "Kosár tartalmának megjelenítése" gomb megnyomásával megtekinthető. A Kosár tartalmát itt ellenőrizheti, javíthatja, szerkesztheti, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Tovább vásárolok” gombot.

A Kosár menüpontban az oldal tetején adhatja meg a "Számlázás" és a "Szállítás" adatait, úgy mint megrendelő neve, címe, telefonszáma és e-mail címe. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a "Mentés" gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését. A Kosár alján összesítve lehet megtekinteni a fizetendő összeget, illetve egyedi igények, üzenetek elküldésére is van lehetőség a  "Megjegyzések és különleges kérések" boxban.
A termékek a Foxpost csomagautomaták és Foxpost futár igénybevételével kerül kiszállításra és a kiszállítás díja (valamint utánvét díja, egyéb extra szolgáltatási díjak) a termék árához hozzáadásra kerül. Személyes átvétel csak Győr területén lehetséges, előre egyeztetett időpontban és helyszínen, ennek részleteit a Megjegyzések rovatban szíveskedjen feltüntetni a megrendeléskor.
Kérjük hogy minden esetben ellenőrizze le a megrendelés elküldése előtt az adatlapon szereplő adatait, a kiszállítási címet, elérhetőséget!
A rendelés bármely szakaszában a megrendelés elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására. Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, majd a termék törlése a kosárból, rendelési adatok elírása stb.
A megrendelés elküldéséhez el kell fogadnia az ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót, illetve a megfelelő jelölőnégyzet bejelölésével nyilatkoznia kell arról, hogy alkohol tartalmú termék vásárlása esetén a 18. életévét betöltötte. E feltételek nélkül a  megrendelést nem tudja leadni a Webáruházban.
A „Megrendelés megerősítése” gombra kattintással megrendelés feladása megtörténik. A megrendelés véglegesítéséről azonnali visszajelzést kap weboldalunkon keresztül, ahol ismételten megtekintheti megrendelését, illetve megrendelési azonosító számot kap. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben, illetve ha a visszaigazoló e-mailben foglaltakkal kapcsolatban kérdése merülne fel, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, a szolgáltatói adatok segítségével.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés feldolgozva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.


A megrendelések feldolgozása


A megrendelések feldolgozása munkanapokon 18 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 2-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 5-15 munkanap.
 
Fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg az Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.


Fizetési módok és számlázás


Fizetés utánvétellel: a Webáruházban megrendelt termék futár igénybevételével kerül kiszállításra, a Fogyasztó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesíti készpénzzel vagy bankkártyás fizetéssel. Utánvétellel történhet a fizetés: Foxpost futárral történő házhoz szállítás esetén vagy ha a csomag szállítását a Foxpost csomagautomata átvétellel kéri.

Előre utalás bankszámlára: Ön a megrendelt termékek árát azok kiszállítását megelőzően fizeti meg a Szolgáltató OTP Banknál vezetett 11737007-23722055 bankszámlájára banki átutalás útján. Az utalás során a megjegyzés rovatban a megrendelés számot minden esetben szükséges feltünteti. Előre történő utalásnál, a megrendelés után az átutalásos számlát a legközelebbi munkanapon állítjuk ki és az átutalt összeg (termék ára összesen+szállítási díj) a Best-Wine bankszámláján történő jóváírást követően adja át a szállítónak.

Készpénzes fizetés: Személyes átvétel esetén Győr területén belül előre megbeszélt időpontban és helyszínen történő kézbesítéskor van lehetőség a készpénzes fizetésre.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza.

 

Házhoz szállítás és csomagautomatába küldés díjszabása

Amennyiben a rendelési érték 20.000 Ft feletti, a házhoz szállítás ingyenes!

20.000 Ft alatt a házhoz szállítás bruttó díja:

"M" méretű csomag 25 kg-ig egységesen: 1590 Ft

Foxpost csomagautomatába küldés egységesen bruttó 699 Ft, maximális csomagméret 62cm*60cm*36cm, max 25 kg.

Utánvét díja: 126 Ft
Törékeny áru kezelés pótdíja: 700 Ft

Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj a rendelés értékéhez hozzáadódik!

Szállítási határidő


Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 1-2 munkanapon belül összekészítjük a csomagot és átadjuk a futárnak/feladjuk csomagautomatában. A futár a csomag átvételétől számított egy munkanapon belül elhelyezi azt a kiválasztott célautomatába, vagy két munkanapon belül kézbesíti a megadott címen. Így csomagja a rendelés leadásától számított 2-5 munkanapon belül megérkezik Önhöz.

Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, azt a lehető leghamarabb beszerezzük Önnek, de legkésőbb 5-15 munkanapon belül. Probléma, készlethiány esetén az Ön által megadott elérhetőségek valamelyikén haladéktalanul felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Házhoz szállítási és csomagautomatából történő csomagfelvétellel kapcsolatos információk

A Foxpost SMS-ben értesíti a Fogyasztót, hogy csomagja a kiválasztott célautomatából átvehető, valamint megadja az átvételhez szükséges egyéni kódot. A Fogyasztónak 3 nap áll rendelkezésére a csomag felvételére.

Házhoz szállítás esetén szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a fent megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését, amennyiben az ellenérték még nem került megfizetésre. Sikertelen kézbesítés esetén a Foxpost elektronikus úton értesíti a címzettet, amennyiben a csomag nem kézbesíthető, úgy azt visszaküldi a feladónak.


 

 

Üdvözöljük a Best-Wine webáruház oldalán! 

Weboldalunk  cookie-kat (süti) használ, azért, hogy Önnek jobb felhasználói élményt biztosítson. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Felhívjuk figyelmét, hogy web áruházunkban csak 18. életévét betöltött személy vásárolhat! Ide kattintva elolvashatja: Általános Szerződési Feltételeinket. Kérjük, az oldal használatához fogadja el a vonatkozó feltételeket, köszönjük!