Kérdése van? Forduljon hozzánk bizalommal, előtte azonban tekintse meg a gyakran ismételt kérdéseket, hiszen elképzelhető, hogy a válasz már itt várja!

Mégsem találja a választ? Írja meg nekünk az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre és amint lehet válaszolunk Önnek! A listát folyamatosan frissítjük vevőinktől kapott kérdések alapján.

 

Kérdése van? Forduljon hozzánk bizalommal, előtte azonban tekintse meg a gyakran ismételt kérdéseket, hiszen elképzelhető, hogy a válasz már itt várja!

Mégsem találja a választ? Írja meg nekünk az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre és amint lehet válaszolunk Önnek! A listát folyamatosan frissítjük vevőinktől kapott kérdések alapján.

 

 

Hogyan rendelhetek?


A termék részletes adatlapján állítsa be a mennyiséget a „Kosárba tesz” felirat mellett található +/- jelek segítségével, majd a „Kosárba tesz” gomb segítségével kezdeményezheti a vásárlást. A Kosár tartalma a bal oldalon felül látható, részletesen a "Kosár tartalmának megjelenítése" gomb megnyomásával megtekinthető. A Kosár tartalmát itt ellenőrizheti, javíthatja, szerkesztheti, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Tovább vásárolok” gombot.

Ajándékba szeretnék küldeni bort, lehetséges?

Természetesen igen. A megrendeléskor a szállítási adatokhoz kérem a megajándékozandó adatait szíveskedjen feltüntetni. A számlázási adatoknál kérjük az Ön saját adatait adja meg, így a számlát Önnek küldjük, a megajándékozott nem kap a számlából példányt. Az ajándékba küldött csomagok esetében előre utalással szíveskedjen rendezni a fizetési kötelezettséget! Az ajándékcsomagban bármilyen a webshopunk által forgalmazott termék lehet, borok, ajándéktárgyak egyaránt. Sőt, lehetősége van üdvözlőkártyát, képeslapot is küldeni a meglepetés csomag mellé!

Egyedi elképzeléseim vannak, tudnak segíteni?

Megrendeléskor a Kosár alján összesítve lehet elküldeni részünkre egyedi igényeit, üzeneteit. Természetesen a megadott elérhetőségeken előzetes egyeztetésre is van mód, nem csak rendeléshez kötötten.

Hogyan kapom meg a csomagomat?

A termékek a Foxpost futárszolgálat, vagy a GLS futárszolgálat igénybevételével kerülnek kiszállításra, illetve személyesen is átvehetők. A kiszállítás díja (valamint utánvét díja, egyéb extra szolgáltatási díjak) a termék árához hozzáadásra kerül. Személyes átvétel csak Győr területén lehetséges, előre egyeztetett időpontban és helyszínen, ennek részleteit a Megjegyzések rovatban szíveskedjen feltüntetni a megrendeléskor. A személyes átvétel INGYENES, egyéb díjak SEM terhelik.

Ajjaj, azt hiszem elrontottam valamit, tudom javítani?

A rendelés bármely szakaszában a megrendelés elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására. Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, majd a termék törlése a kosárból, rendelési adatok elírása stb.

Már majdnem betöltöttem a 18-at, rendelhetek?

Sajnos még várni kell egy kicsit! A megrendelés elküldéséhez el kell fogadnia az ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót, illetve a megfelelő jelölőnégyzet bejelölésével nyilatkoznia kell arról, hogy alkohol tartalmú termék vásárlása esetén a 18. életévét betöltötte. E feltételek nélkül a  megrendelést nem tudja leadni a Webáruházban.


Kapok valami visszajelzést a megrendelésről?

A „Megrendelés megerősítése” gombra kattintással megrendelés feladása megtörténik. A megrendelés véglegesítéséről azonnali visszajelzést kap weboldalunkon keresztül, ahol ismételten megtekintheti megrendelését, illetve megrendelési azonosító számot kap. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben, illetve ha a visszaigazoló e-mailben foglaltakkal kapcsolatban kérdése merülne fel, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, a szolgáltatói adatok segítségével.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés feldolgozva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.


Mikor küldik a csomagomat?

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 18 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 2-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 5-15 munkanap.

Mikor kapom meg a csomagomat?

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 1-2 munkanapon belül összekészítjük a csomagot és átadjuk a futárnak. A futár a csomag átvételétől számított egy vagy két munkanapon belül kézbesíti a megadott címen. Így csomagja a rendelés leadásától számított 2-5 munkanapon belül megérkezik Önhöz.

Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, azt a lehető leghamarabb beszerezzük Önnek, de legkésőbb 5-15 munkanapon belül. Probléma, készlethiány esetén az Ön által megadott elérhetőségek valamelyikén haladéktalanul felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Hogyan kaphatom meg a csomagot?

Csomagját kérheti Foxpost futárszolgálat vagy GLS futárszolgálat által történő kiszállításra, vagy Győr területén belül előre egyeztetett időpontra és helyszínre személyesen elvisszük Önnek. A személyes átvétel természetesen ingyenes!

Kapok értesítést a csomag érkezésekor?

Házhoz szállítás esetén a futárszolgálat küld értesítést a csomag várható érkezéséről. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a fent megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését, amennyiben az ellenérték még nem került megfizetésre.

Nem kaptam meg a csomagot, mi történhetett?

Nem tartózkodott a megadott címen, amikor a futár megkísérelte kézbesíteni a csomagot, esetleg rossz volt a kézbesítési cím.  Sikertelen kézbesítés esetén a futár elektronikus vagy egyéb úton értesíti a címzettet, amennyiben a csomag nem kézbesíthető, úgy azt visszaküldi a feladónak.

 
Hogyan fizethetem ki a csomagot?


Fizetés utánvétellel: a Webáruházban megrendelt termék futár igénybevételével kerül kiszállításra, a Fogyasztó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesíti készpénzzel vagy bankkártyás fizetéssel. Utánvétellel történhet a fizetés: GLS futárszolgálat igénybe vételekor, vagy Foxpost futárral történő házhoz szállítás esetén.

Előre utalás bankszámlára: Ön a megrendelt termékek árát azok kiszállítását megelőzően fizeti meg a Szolgáltató OTP Banknál vezetett 11737007-23722055 bankszámlájára banki átutalás útján. Az utalás során a megjegyzés rovatban a megrendelés számot minden esetben szükséges feltünteti. Előre történő utalásnál, a megrendelés után az átutalásos számlát a legközelebbi munkanapon állítjuk ki és az átutalt összeg (termék ára összesen+szállítási díj) a Best-Wine bankszámláján történő jóváírást követően adja át a szállítónak.

Készpénzes fizetés: Személyes átvétel esetén Győr területén belül előre megbeszélt időpontban és helyszínen történő kézbesítéskor van lehetőség a készpénzes fizetésre. Kérjük a pontos összeget szíveskedjen magával hozni!


A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza.

Tudok bankkártyával is fizetni?

Webshopunkban nemsokára elérhető lesz az online bankkártyás fizetés lehetősége, addig azonban csak a futár általi házhoz szállításkor tudja bankkártyával rendezni a számlát.

Van ingyenes házhoz szállítás?

Természetesen igen! Amennyiben a rendelési érték 20.000 Ft feletti, a házhoz szállítás ingyenes!

Egyelőre csak kis tételben rendelnék, mennyi a futárszolgálat díja?

Foxpost futárszolgálat (Express One) egységesen bruttó: 1720 Ft

Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj a rendelés értékéhez hozzáadódik!

 

Van olcsóbb megoldás?

A Foxpost csomagautomatába küldés megkezdődött! Jelentősen olcsóbb, ha automatába kéred a csomagod kézbesítését. Keresd meg a Hozzád legközelebbi Foxpost Automatát itt: https://csomagvarazslo.hu/automatakereso és írd meg nekünk a megrendelésed Megjegyzés rovatába, melyik automatába küldjük a csomagod.

Vannak pluszköltségek?


Minden esetben igyekszünk a lehető legalaposabban becsomagolni a megrendelt termékeket, de még így is előfordulhat, hogy szállítás közben történik valami a csomaggal. Ennek elkerülésére lehetőség van a törékeny áruk kíméletes szállítására a Foxpost futárszolgálat esetében, ennek bruttó 700 Ft díja van. Ha igényled a szolgáltatást, megjegyzésben tüntesd fel kérlek.

 

 

Üdvözöljük a Best-Wine webáruház oldalán! 

Weboldalunk  cookie-kat (süti) használ, azért, hogy Önnek jobb felhasználói élményt biztosítson. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Felhívjuk figyelmét, hogy web áruházunkban csak 18. életévét betöltött személy vásárolhat! Ide kattintva elolvashatja: Általános Szerződési Feltételeinket. Kérjük, az oldal használatához fogadja el a vonatkozó feltételeket, köszönjük!